Vyhledávání
Měníme vizuální identitu
Datum
Sdílení

V roce 1983 opouští bránu závodu v Bzenci-Přívozu první paleta betonových střešních tašek. Jde zároveň o československou premiéru, do té doby tento typ krytiny u nás dostupný nebyl. Pár let poté naše společnost KM Beta do svého výrobního portfolia přidala další sortiment: pálené a vápenopískové cihly, stropní systémy a cihlové stěny. Nová vizuální identita má proto představit společnost v roli výrobce materiálů pro hrubou stavbu.

„Umíme vyrobit materiál pro takřka celou hrubou stavbu. Změna vizuální identity má ambici strhnout pozornost i na další produkty a pomoci změnit vnímání značky,“ vysvětluje výkonný ředitel společnosti KM Beta Ing. Marek Žídek.

V novém vizuálním stylu hraje důležitou roli výrazný grafický prvek, který vyjadřuje myšlenku snadného, spokojeného bydlení.

„Když se pozorně podíváte na podobu našeho loga, uvidíte střechu a půdorys stavby. Nebo symbol zaškrtnutí splněného úkolu,“ dodává výkonný ředitel Ing. Marek Žídek.

V průběhu letošního roku se nová vizuální identita promítne do všech našich materiálů. Od tiskovin přes outdoor nosiče až po obalové materiály našich produktů.

Vyhledejte nejbližšího regionálního manažera na 3 kliknutí!

Regionální manažeři v KM Betě působí po celé České republice. Vyhledejte toho nejbližšího Poradí vám, ve kterém z více než 500 prodejních míst je naše zboží skladem.

    Ceník ke stažení

    Ceník platný od 1.1.2023 PDF 15.03 MB